21 Ekim 2008 Salı

Anadolu Turu Güncesi 1 / 6 - 12 (03.10 - 09.10.2008)

Artık şu Anadolu Turu Güncesini bitireyim. Ne kadar zaman oldu döneli, bir türlü yazamadım.

Yalnız, bu durumda az laf bol fotoğraf olsun diye düşündüm. İdare ediverin artık... :)))

3 Ekim günü Şanlıurfa'dan yola çıktık, Atatürk Barajı'nı ziyaret ettikten sonra Kâhta'ya geldik. Kâhta'da otele yerleşip daha sonra minibüslerle Nemrut Dağı'na çıktık, yolda Karakuş ve Cendere Köprüsü'nü de görüp, sonra da geceyi Kâhta'da geçirdik.




4 Ekim'de Kâhta'dan yola çıktık ve Kayseri üzerinden Kapadokya'ya vardık. Uzun bir yolculuk oldu haliyle. 4, 5 ve 6 Ekim'de Kapadokya'da geceledik.

5 ve 6 Ekim tam gün, 7 Ekim'de de öğlene kadar Kapadokya ziyaretlerimizi bitirdik. Göreme, Avanos, Uçhisar, Ihlara, Çavuşin, Zelve, Paşabağ vs vardı programda.



7 Ekim'de Kapadokya'dan öğlen saatlerinde çıkıp Çorum'a doğru yola koyulduk ve yolda Hattuşaş, Yazılıkaya ziyaretlerini yapıp geceyi Çorum'un güzel oteli Anitta Otel'de geçirdik.




8 Ekim'de Alacahöyük ören yerini ve müzesini ziyaret edip Ankara'ya devam ettik. Ankara'da panoramik bir turdan sonra, tabiî ki Anıtkabir'e gittik ve turistlerimi Ata'nın huzuruna çıkardım. Çok etkilendiler. O gece Ankara'da kaldık.




9 Ekim'de Ankara'da Anadolu Medeniyetleri Müzesi, Ankara Kalesi, Augustus Tapınağı ziyaretleri vardı. Bunlardan sonra Esenboğa Havalimanı'ndan İstanbul'a uçtuk. Ben İstanbul'da kaldım. Turistlerim de Köln'e uçtular. Mutlu ve yorgun...

2 yorum:

Zeynep Everi dedi ki...

Çok güzel olmuş turunuz hava da iyi gitmiş :) Gerçi telde konuştuk seninle hep ama fotoğraflar çok keyifli. Balonlara bayıldım da ayıptır sorması niye sarı kırmızı??????????? zorla aldırdın değil mi elin Almanlarına.

Nükhet Everi dedi ki...

Kem küm gak guk yerine EN BÜYÜK CİMBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM diyeceğim de, mesele öyle de değil. Her renk vardı balon, yaşil, mavi, hatta lacivert ve pembe bile. Ama bu fotoğrafta sırf kırmızı sarılar çıkmış! Adamlar bana sürpriz yaptı finalde...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails