15 Aralık 2008 Pazartesi

Prokopi Beyoğlu

Bu kış nereye takılacağım belli oldu... Prokopi Beyoğlu.

Prokopi Ürgüp'ten ve Kınalıada'dan sonra şimdi de Beyoğlu'nda yeni mekânında. Bundan sonra kışın Beyoğlu Prokopi, yazın da Kınalıada Prokopi'yi mesken tutacağım. Görüntü bu!



Uzunca süren tatil günlerinin son akşamı birkaç arkadaşla buluşmak için benim tercihimdi Prokopi. Biraz sohbet edecek ve biraz da yiyip içecektik. Herkes bu tercihten oldukça memnun kaldı. Çok sevindim, ama zaten öyle olacağından emindim ve gurur duydum. Gene müthiş bir iş çıkartıyor Prokopi. Personelinden yemeğine, dekorundan müziğine... Muhteşem! Mekân çok hoş ve sıcak döşenmiş, hazırlanmış. Üst katlar da bitince müthiş olacak bence.


Ben gittiğimde Alex yılbaşı ağacını süslüyordu...


Alex bize harika bir masa hazırlatmıştı.


Sevgili Yudum Prokopi'de artık mutfağa da el atmış durumda. Çok da iyi etmiş.

Ben arkadaşları beklerken barda oturdum, yanımdaki yakışıklı da Alex ve Yudum'un evlatlarından biri: Sinbad.


Herkes tatlara bayıldı, hayran kaldı. Herşey gerçekten muhteşemdi.


Ben vegan olduğum için fotoğraftaki herşeyi yemedim haliyle, ama zaten yediklerimizin çoğu da veganlara uygundu. Dolmaların yeni pişmiş olması ve bir gün beklemesi gerekliliği falan filan hikâye. Hepsini götürdük. Nefisti. Ama mutlaka övmem gereken bir şey var: TOPİK! Ben öyle kolay kolay beğenmem topik. 'Harika olmuş Yudum, muhteşem!' diye kaç kez söyledim hatırlamıyorum. Ama sırf bu değil, tüm tatlar herkesi hem mutlu hem de mest etti. Müthiş bir mutfak. Herşey var ve son derece şık ve zarif bir sunumla da önünüze geliyor. Sizi anlayan birileri olması ve sizin zevkinize, keyfinize göre masayı donatması çok keyifli, çok hoş bir durum.


Evet, ben bir aksilik çıkmazsa ve İstanbul'da olursam bu sene Nisan ayında doğum günümü kesinlikle Prokopi'de kutlamaya kararlıyım.

Ellerinize, beyninize, gönlünüze sağlık Alex, Yudum ve emeği geçen herkes.

Herkese tavsiye ederim gidin ve şımarmanın, şımartılmanın tadını çıkartın...


PROKOPİ BEYOĞLU

Kurabiye Sokak No. 17 Beyoğlu - İstanbul

Tel: 0212 - 292 59 76

7 yorum:

iko dedi ki...

Beni de götüüüüüürrrr...Lütfeeeenn...Bir akşam gidip yarenlik edelim başbaşa sevgili dostum, olmaz mı ha? Öptümmm...iko

Nükhet Everi dedi ki...

Valla inan harika bir ortam... E, o halde gidelim biran evvel. Ama bak, hep lafta kalıyor İkocum haaaaaaaaaaa...

Yasemin/Beril dedi ki...

Ben de... ben de.... ben de.....
çookkkk kıskandım sizi.

Basak dedi ki...

Not alıyorum, uzundur istanbula gelmedim, ilk gelişte denemek isterim.sevgiler

Nükhet Everi dedi ki...

Başak kesinlikle ve hararetle tavsiye ediyorum. Ben öyle kolay kolay beğenmem ve geceleri de pek çıkmam. Burası muhteşem. İnşallah hep iyi iş yaparlar.

Yasemincim, yalanını seveyim, sanki gel desem gelecek! Keşke gelsen be Yasemin. Onca zamandır, açıldığından beridir gitmediğime pişmanım zaten. Şimdi o açığı kapatacağım...

Zeynep Everi dedi ki...

Ben de ben deeeeeee bizi hepimizi götür şuaraya be ablasııııı. Ne güzel olur birarada oluruz

Nükhet Everi dedi ki...

Valla keşke yapsak. Harika bir masa olur biliyor musun?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails