11 Kasım 2008 Salı

Kısa Film

Benim oyuncu koçluğunu yaptığım, senaryosunu Çiğdem Topaloğlu'nun yazdığı ve yönetmenlerinden biri olduğu 'Taş, Kâğıt, Makas' adlı kısa filmin çekimleri tamamlandı.

Okuma provaları ve oyuncu çalışmaları sonrası ilk çekimlerde Mardin'de olmam nedeniyle bulunamadım ama son sahnelerin çekimi geçtiğimiz Pazar gününe kalınca ben de oradaydım.

Hava soğuktu, bulutlar güneşi gölgeleye gölgeleye ekibi delirtti, oyuncular dondu, bizler de üşüdük ama gene de çekimler tamamlandı ve eminim güzel bir iş çıktı.

Şimdi artık iş kurgu masasına kaldı.

Çocukların konuşmadan da, oyun oynayarak anlaşabileceklerini anlatan bu filmi eminim herkes sevecek.

İşte setten bazı görüntüler... Herkesin eline, gönlüne, beynine sağlık...

5 yorum:

Zeynep Everi dedi ki...

Bu film yarışmaya mı gidecek?

Nükhet Everi dedi ki...

I hope so...

Yasemin/Beril dedi ki...

Umarım iyi bir derece alırsınız. Biz bir yerlerde seyretme imkanı bulurmuyuz aceba??

Nükhet Everi dedi ki...

Sağol, inşallah... Ben haber veririm sizlere... Şimdi uzun filme giriştik, benim gözüm başka şey görmüyor inan.

Zeynep Everi dedi ki...

sistır yaw senin vegan sayfaya yorum yazılmıyoooo ben de buraya kopyalayacağım bak bunları çok seviyorum.

''Hayvanlar benim arkadaşlarımdır ve ben arkadaşlarımı yemem.'' (Bernard Shaw)

'Hayvanları yeme arzumuz sürdükçe, mutluluğu elde etmek, dolayısıyla da adil bir toplum yaratmak için gereken şartları sağlamak nasıl mümkün olabilecek? (Sokrat)

''Yaşamanın tek yolu, yaşama izin vermektir.'' (Gandhi)

ve en güzel sözleri şu linkte okuyabilirler :)))
http://home.netcom.com/~axleplus/stuff/veggie/vquotes.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails