21 Temmuz 2008 Pazartesi

Film Ekibi Toplantısı (21.07.2008)

Film Ekibi Toplantısı





Dün beni çok heyecanlandıran bir film projesinde yer alacağımı, hatta bu konuda el sıkıştığımızı vs yazmıştım. Bu konuda çok fazla detay yazamayacağımı da...

İşte bu detaya girememe işi yazarlık dürtülerimi harekete geçirdiği gibi beni müthiş heyecanlandırıyor da.

Evet, bugün ilk büyük toplantı yapıldı diyebilirim. Daha önceki safhalarda işi prensipte konuşup senaryo ayağında bazı çalışmalar yapıp ön hazırlıklara başlamış ve bazı kişilerle yapılması gereken görüşmelere odaklanmıştık.

Bugünkü toplantı çok heyecan verici idi.




Sonuç olarak işin prodüksiyon safhasını ve tüm diğer teknik detayları konuştuk. Bu konuda detaylı bir çalışma çıkarıldıktan sonra Ağustos başında bu iş start alır.






Güzel bir ekip oluşuyor her geçen gün. Güzel bir elektrik yakalandığına ve iyi bir iş çıkacağına inanıyorum.

Bu arada benim senaryom da yaşama geçmek için 2 sene uyuklamak zorunda kalmayacak gibi görünüyor. Kısa ve uzun metraj arasında bir çözüm bularak işi kotaracağız sanırım. Belki de biraz belgesel tadında bir film çıkar (ki benim de arzum hep bu doğrultudaydı.)

Ben bugün mutluyum, umutluyum...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails