25 Temmuz 2008 Cuma

Fotoğraf Kutularımda Bulduklarım - 1 (25.07.2008)

2003 yazıydı...

Floransa'da bir cafe'de oturmuş kahve içiyorum. Birden sessiz sedasız bir şekilde bir kalabalık sardı meydanı. Kimilerinde pankartlar, kimilerinde bayraklar, kimilerinde hayvan maskları, kimileri de hayvanını kapmış gelmiş.

Sessizce beklediler ve gene aynı sessizlik içinde yürüyüşe geçtiler.

Veganlar protesto yürüyüşü yapıyorlardı. Hayvanların her türlü kullanılmasını, katledilmesini, kürkünden faydalanılmasını protesto ediyorlardı.

Ben de onları seyreden kalabalığın içine karışıp hem bu fotoğrafları çektim hem de avuçlarım patlayana kadar alkışladım.

Bu yürüyüş beni derinden etkiledi. Ben de birkaç senedir veganım ve bu tavrım etik bir tavırdır. Bununla da gurur duyuyorum.




Bir de aynı sene Güney Fransa'da Toulon'da bir cafe'de gördüğüm bu manzara beni çok etkiledi. (Dikkat edin: İki fotoğraf da aynı mekânda ve aynı zaman diliminde çekildi.)

Biz ne vakit bu olgunluğa erişeceğiz?


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails