22 Temmuz 2008 Salı

Kuaförüm...

Yıllardır bir tek adrese giderim:

YILDIRIM ÖZDEMİR

Yıldırım'ı kuaförlüğe adım attığı günden beri tanırım. O benim dostum, sırdaşım, canımdır. Ona o kadar güvenirim ki, saçımla ilgili her kararı alır ve ben sesimi bile çıkartmam.

Zaten uzun uzun anlatmaya gerek yok. Yıldırım Özdemir'i herkes tanır.



Bu arada saçımla ilgili kararları Yıldırım alır ve kesim işini de yalnızca o yaparken, boyamı Şengül yapar, saçımın şekil alması ise Mardin'li sevgili dostum Musa'ya aittir.


Böyle işte...

Yıldırım bana der ki, 'Burası senin evinin salonu gibi, değil mi?'. Evet, aynen öyle, ben kendimi orada 'iyi' hissediyorum, ama gerçekten 'iyi'.


İşte bende epey emeği olanlardan biri de Musa... Zavallım, her sefer saçıma Mardin tokası takmak zorunda kalması en sonunda Yıldırım'ın saçlarımı kısacık kesmesiyle bir müddet için son buldu... Ama biraz uzasın saçım taktırmam mı o tokamı saçıma!!! (Saçı örüyorlar takarken).

Yıldırım, Musa ve tüm ekip... İyi ki varsınız!




Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails