29 Temmuz 2008 Salı

Yasin Özenir


Sevgili veterinerimiz Yasin Özenir bypass ameliyatı geçirmiş.

Ben daha dün öğrendim ve çok üzüldüm. Dört damarı tıkalıymış.

Dün bütün gün ağladım... Ama çok şükür iyiymiş. Biraz dinlenecek yalnızca.

Ben Yasin'i kendi penceremden biraz anlatmak istiyorum.

Yasin, kendi anlatır, '1997 senesinin sıcak bir yaz günüydü' diye, işte o zamandan beri Lady Macbeth'in veterineridir. 2000 senesinden beri Othello'nun da.

Lady Macbeth ve Othello bugün yaşıyorlarsa herşeyden önce Yasin'e borçluyuz bunu. Gerçi o, senin ilgin alâkan da önemli dese de (ki haklı, mutlaka dediği gibi, ben benim kadar veterinere hayvancıklarını taşıyan, gak deseler veterinerde, guk deseler veterinerde birini daha bilmiyorum) Yasin'in hakkı ödenemez...

O, zaman içinde yalnızca benim kedilerimin veterineri olmakla kalmadı, bir sürü tanıdığım tanımadığım insanı yönlendirdiğim veteriner oldu (hepsi doğruyu bulmanın mutluluğu ve gönül rahatlığında) ve en önemlisi benim çok sevdiğim bir arkadaşım, hatta dostum oldu. Öyle ki, biz konuşmadan bile derdimizi anlarız.

Yasin işini çok seven, çok çalışkan ve fedakâr bir insan. Soyadına uygun bir şekilde işine öylesine özenen bir veteriner ki... Emek verir, değer verir, siz bir konuyu anlayana, gerçekten kavrayana kadar sabırla defalarca bıkmadan usanmadan anlatır. Çünkü onun için önemli olan, ağzı var dili yok dostlarınızın doğru ve olması gerektiği şekilde bakılmasıdır.

Sanırım benim kedilerim Lady Macbeth ve Othello sayesinde kitap bile yazabilir, yeni tez konuları ortaya atabilir. Kızım Lady Yasin'e aşıktır. Gerçi ona gelen bütün hayvancıklar ona bayılıyorlar...

Sevgili Yasin'imiz, bizler seni çok seviyoruz ve biran evvel sağlığına kavuşup işinin başında görmek istiyoruz. Ama önce dinlen ve kendine biraz zaman ayır. Çok koşturuyorsun, çok yoruluyorsun... Geçmiş olsun!

Yasin... İyi ki varsın sevgili dostum!

1 yorum:

Isil Simsek dedi ki...

Nükhetcigim,yeni blogun hayirli olsun.Cok hosuma gitti yazilarin.
Defne koca kiz oldu,yeni resimlerini koydum Facebook'a.
Selamlar,sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails