21 Eylül 2008 Pazar

Film Ekibi Toplantısı - 3

Uzun bir aradan sonra film ekibi toplantısı yaptık. Bu arada tabiî herkes kendi üstüne düşeni yaptı; hepimiz biraraya gelmedik o süreçte ama herkes herkesle bir şekilde görüştü. Ben bu toplantıdan önce yönetmenle (özel) bir toplantı yaptım, ekiple mail ve telefon yoluyla görüştük vs vs.
Sonuçta bugün turdan sonra koştura koştura Anadolu Hisarı'ndaki toplantıya katıldım.

Yağmur nedeniyle bahçe keyfimizi yarıda kesmek zorunda kaldık. Toplantıyı içeride yaptık. Gene her zamanki gibi geç saatlere kadar sürdü...

Bu sefer yapım aşamasında kafamızdaki soruları cevaplamaktan başka, sanat masası ekibi ve yapım ekibinden ana kadro birarada kalınca, herkes kendi fikrini, düşüncelerini açıkladı. Biraz daha takvim ve kast konusunda gerçekleşen ve gerçekleştirilmesi gereken şeyler konuşuldu. Bu aşamada biraz daha görev dağılımına yönelik ufak tefek iş bölümü yaptık.

Haftaya yönetmenlerin kendi aralarında halletmeleri gereken işlerden sonra büyük bir toplantımız daha olacak, kararlaştırdığımız tarihe denk gelebilirse, çünkü ben gelecek Pazar gününden itibaren 12 gün Anadolu turunda olacağım. Ama benim o toplantıda bulunup bulunmamam o kadar önem arz etmiyor.

Benim açımdan, oldukça doyurucu ve açık olan konuşmalar yapıldı, bazı açılardan öyle değilmiş gibi görünse de...

Ben en azından biraz önümü görebiliyorum. Bazı önemli projelerin koordine edilmesi gerekiyor bu aşamada.

Hayırlısı bakalım...

Bayram haftasından sonraya kadar halledilmesi gereken işleri halletmem gerekiyor, bayramdan sonra da yapılması gerekenleri de konuştuk...

Bu arada, bu hafta yaptığım turda çok güzel fotoğraflar çektim. Bu gece çok yorgunum, yarın ya da yarından da yakın bu fotoğraflardan seçmece bir şeyler koyacağım buralara...

Öpüldünüz...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails