27 Eylül 2008 Cumartesi

Tur öncesi

Günlerdir bir yorgunluk var üzerimde, ne olduğunu anlayabilmiş değilim. Öyle böyle değil. Bu sebeple bloglarımı da ihmâl ettiğimin farkındayım. Ama elim ayağım tutmuyor, yorgunluktan ölüyorum iş yazmaya gelince.

Benim beynim beni böyle dinlenmeye alır. Hareket edecek hale gelemeyinceye kadar direnirim, sonra bakar ki beyin vücut sinyal veriyor, devreye girer. Neyse, öyle olması gerekiyorsa öyle olur işte...

Halbuki neler planlamıştım. Aydan Atlayan Kedi'ye mim paslayacaktım, hâlâ da niyetim bozuk bu konuda, yapacağım, zaten güncel konu değil, her zaman yapabileceğim bir şey. Tetikte ol kedicim, her saniye atabilirim kafana bir mim... Masumiyet Müzesi'nin bana düşündürdüklerini yazacaktım. Yazacağım ilerleyen günlerde. Ama bu büyük ihtimal turdan döndükten sonra olur. Haliyle kitap yakınımda olmalı ve ben 12 günlük Anadolu turuna bitirdiğim koskoca 590 sayfalık kitabı bu amaçla yanıma alamam. Ağırlık yapacak en azından. Ayrıca son İstanbul turunda çektiğim fotoğrafları koyacaktım, onlar da kaldı. Ama o kadar güzel ve özeller ki, bir ara koyacağım onları da.

Şimdi, yarın 12 günlük Anadolu turuna çıkıyorum. Öğlen gibi havaalanına gidip Adana uçağına bineceğim. Grubumla havaalanında buluşup Adana'ya uçacak, oradan da Hatay'a geçeceğiz otobüsümüzle.

Tur programım şöyle:

28.09. : Ist - Adana - Antakya

29.09. : Antakya

30.09. : Samandağ

01.10. : Antakya - Gaziantep

02.10. : Gaziantep - Şanlıurfa

03.10. : Şanlıurfa - Kâhta / Nemrut

04.10. : Kâhta - Kapadokya

05.10. : Kapadokya

06.10. : Kapadokya

07.10. : Kapadokya - Çorum

08.10.: Çorum - Ankara

09.10. : Ankara - İstanbul


Bu haliyle yalnızca güzergâh. Ben detaylarıyla hergün buraya rapor vereceğim. :)))) Bir Tur güncesi yapmayı düşünüyorum.

Bu arada, tüm diğer bloglara da yazılar eklenecek yolda olduğum günlerde. Biliyorum hepsini boşladım ama inanın çok yorgun ve halsizdim, gerçi hâlâ öyleyim ama birazdan uyuyup yarın tatile çıkar gibi bu tura çıkacağım umarım...

Bu yazıyı da fotoğrafsız bitirmeyelim. Dün Othello'nun iki hafta arayla düzenli olarak gittiğimiz kontrollerinden biri vardı gene. Yasin işe başladı, Timur ve Yasin Othello ile ilgilenirken üçünün birarada bir fotoğrafını çektim. İşte benim efsane veterinerlerim! (Beyazlı Timur, siyahlı Yasin)



Othello taranırken zevkten dili dışarıda kalmış objektife böyle yakalandı işte...


Hepinize güzel günler, ben her gittiğim yerden bir şeyler yazmaya çalışacağım. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails