1 Ağustos 2008 Cuma

Bizim Sitenin Köpekleri - 1


PIRTIK

Pırtık benim ilk göz ağrım... Bu siteye taşındım taşınalı buradadır o. Yaşı bayağı var yani...

Pırtık, beni kollar, yolumu gözler, ben de ona mama alırım, beslerim. 'Kızım, Pırtık' dediğim anda kuyruk sallaya sallaya gelir ve peşimi bırakmaz.






İLHAN MANSIZ



Aslında bütün site onu 'Korsan' diye tanır. Ben İlhan Mansız taktım adını. İlhan Mansız'ın futbol hayatında en tepede olduğu dönemlerde geldi o mahalleye. Ben de siyah beyaz renginden dolayı onu böyle çağırmayı uygun görmüşüm demek ki... O pek öyle gelip yanaşan, kuyruk sallayan bir köpek tipi değildir. Sizi severse, peşinizden sessizce yürür...





Pırtık ve İlhan Mansız genelde birarada otururlar ve gezerler. Sitenin orta bölümü onların kontrolündedir. Bana eve kadar ya da yolun başına kadar eşlik ederler...


KÖMÜR

Kömür bizim meşhurların en meşhuru Tarçın'ın arkadaşı. Ama Tarçın'ı bir türlü yakalayıp fotoğrafını çekemedim. Onu bir dahaki sefere eklerim... Bu kömür motorsikletlilerin peşinden öyle bir koşar ki, aklınız durur. Hayatımda böyle bir hız görmedim. Cüssesine göre kafası minik. Surat müthiş güzel. O da bana eşlik eder genelde evden yolun başına kadar sabah erken saatlerde.

MISIR

Mısır siteye yeni geldi. Minicikti geldiğinde. Çok yaramaz ama... Bütün gün koşup duruyor. Sahibi de zavalıcık hep peşinde koşturuyor.

PAPİ

Papi'yi pek öyle fazla tanımıyorum. Bazen tarçınla karıştırıyorum. Çok hareketli ve çok şeker bir köpiş...

NOHUT

Nohut Tarçın'ın oğlu... Tarçın'ın oğlu olduğu her halinden belli. Hareketli, hiperaktif, deli bir şey... Şanslı köpeklerinden sitenin...

Bu bızdık da Nohut'un sahibesinin... Bir adı bile yok garibimin. Balım diyor sahibesi. Çok şeker, çok tatlı... Minicik...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails