9 Ağustos 2008 Cumartesi

Güzel Bir Cumartesi Buluşması

Çok sıcak bir gündü gene... Sevmiyorum ben sıcakları. Soğuk olsun, karlar yağsın, evde mahsur kalalım, yollar kapansın falan filan. (Beni okuyanlar bu yanımı iyi bilir.)

Neyse, sonuçta bu hafta eskiden İstanbul'da olduğum her cumartesi mutlaka gittiğim ekolojik pazara gittim. Ağustos ayında pek öyle renkli ve yoğun olmaz, zaten fotoğraf makinemi de yanıma almayı unuttuğum için fotoğraf da çekemedim. Halbuki vardı bir-iki güzel fotoğraf objesi... Eve gelince aldıklarımı fotoğrafladım ama...

Taze fasulye, domates, patlıcan ve salatalık aldım, gördüğünüz gibi...


Üzümler de gözüme pek bir güzel gözüktü, haklı çıktı gözlerim, tadı da müthiş üzümlerin...

Aaaaaa... Mısır da almıştım, unutmuşum onların fotoğrafını çekmeyi. Mısırlar da harika bu arada.

Dün Şeylacığım aradı, bu akşamüstü için randevulaştık. Saat 17.00'de Taksim'de bir güzel mekânda buluştuk. İstiklâl Caddesi'nde McDonald's denen o benim artık bir vegan olarak önünden bile geçmediğim yeri gördüğünüzde sola dönün, biraz ileride Periferie diye pek hoş bir yer...



Neyse, Şeylacığımın annesi de, babası da, ağabeyi de profesyonel turist rehberidir. Aynen benim gibi. Dillerimiz farklı yalnızca. (Hepsini çok iyi tanırım ve çok severim.) Şeyla oyuncu oldu. Müjdat'da öğrencim de oldu. Onun yeri bende de, tüm hocalarında da çok farklıdır. Yolu ışık olsun, Savaş hocası da onu nasıl sevdiğini bana hep anlatırdı... :))) Herkesin gurur kaynağı bir oyuncu oldu o... Şeyla'yı kim tanımaz?




O benim canım...




O benim cadım...




Bugün buluştuk ve Bekir'le tanıştım en sonunda.




Bekir'in oyunlarını, senaryolarını konuştuk. Müthiş şeyler var elinde. Bekir hem çok şeker bir insan, ben çok sevdim, hem de bence ciddi anlamda dahi... Müthiş güzel işler kotarmış. Mutlaka bir şeyler yapması lâzım... Bu işlerin bilgisayar ortamında ve kâğıt üzerinde kalması yazık olur.



Valla bugün kendimi bir workshop hazırlığı içindeymiş gibi hissettim. Güzel bir cumartesi buluşması oldu...


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails