5 Ağustos 2008 Salı

Film Ekibi Toplantısı - 2 (04.08.2008)

Pazartesi yoğun bir gün oldu ve eve oldukça geç geldiğim için yazı bugüne sarktı...

Sabahtan İRO'da (İstanbul Rehberler Odası) halledilmesi gereken işler vardı, onları yaptım. (Aslında bugün de önemli ve yoğun bir gün. Bugün önemli işlerimiz var oda'da...)

Akşam da Film Ekibi haftalık toplantımız vardı. Aslında prodüksiyon şirketi ile toplantı olacaktı, ama onların önemli bir görüşmeyi pazartesi günü yapmak zorunda olmaları nedeniyle, biz kendi aramızda normal haftalık toplantımızı yapmaya karar verdik.

Toplantıyı Anadolu Hisarı'nda yapımcı arkadaşlardan birinin evinde yaptık.



Toplantı senaryo, mekânlar ve kast üzerineydi. Başka bazı projeler de konuştuk fırsattan istifade. Mekânlar belli ama gene de bir gidilip görülmesi gereken yerler konusunda anlaştık, tarihler saptadık. Hatta bir yolculuk gerektirecek bir mekân araştırması da var. O da sürpriiiiiiiiiiiiz... Bu ayın sonuna doğru. Kesin!

O evin konumu ve manzarası çok hoş...


Evdeki bazı detaylar benim ilgimi çekiyordu uzun zamandır, gün batımına doğru bunları fotoğrafladım...




Bu deniz feneri detayı aklıma bir şey getirdi... Benim kısa film senaryomun da çekilmesi söz konusu...






Bu bir detay değil... Evin kedisi Zagor...




Bütün akşam hatta daha sonra ilerleyen saatlerde Rumeli Hisarı'nı seyretmek çok keyifli...



Bu arada, yazının başında Film Ekibi Toplantısı 2 yazması bunun 2. toplantı olduğunu göstermiyor. Yazı olarak bu konudaki 2. yazı... :)

2 yorum:

sezgi dedi ki...

öyle çok merak ediyorum ki şu filmi:)bence mukemmel bır fılm ortaya cıkacak:)senın yuregını koydugun her ıs zaten mukkemel oluyor pırlantam:)bu fılm olayını en cok destekleyenlerden bırı de benım galıba.fılm yapma projen oldugunu soyledıgın zaman havalara ucmustum ve demıstım kı ıcımden bu yuregı herkes tanıyacak tanımayanlar senı tanımıs olacak.ve senden cok onemlı bır hatıra kalacak bana,bize,izleyenlere.senın yuregının oldgu her ıs muhtesem oluyor zaten.en zoruda beklemek galıba benım ıcın:)cok yoruldugunu cok caba harcıdıgının en yakın tanıgıyım ama emın ol ablam bu emegının karsılıgını cokk guzel alacaksınnn.her zaman yanında olacagım:)

Nükhet Everi dedi ki...

ama sezgi u benim filmim değil, yani o bahsettiğim film değil.
Tabii ki ben de gönlümü ve emeğimi koyuyorum ortaya ama bu filmin fikir sahibi ben değilim.
Gene de teşekkürler...
Ben bu filmde ekipteyim. Projeler koordinatörüyüm, senaryo ekibindeyim ve aktör koçuyum...
Karıştırmayalım benim kendime ait senaryolarımla.
Ama bu iş EKİP işi... Güzel olan yanı da bu zaten...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails